صدور بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تجدید میثاق با امام خمینی (ره)

مدیر فنی

صدور بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تجدید میثاق با امام خمینی (ره)

همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن عرض تسلیت به آحاد مردم، اقدام به صدور بیانیه‌ در این خصوص نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر خرداد و اتفاق سهمگینش دلها را به یاد پیر جماران انداخت. امام دلها رهبر مستضعفان و پشتیبان پابرهنگان منادی اسلام ناب و تفکر دینی سازگار با آبادانی دنیا و آخرت مردم. بزرگ مرد قرن معاصر که نمونه اش را مادر گیتی تا سالهای متمادی آبستن نخواهد شد. در دوران پیچیده و لایه لایه کنونی، مردم دنیا و مستضعفان زمین بیش از پیش نیازمند ندای خمینی اند تا جرات خروش علیه تضییع کنندگان حقوق بشر به آنان دهد و جلوی استثمار نوین و سرکوب مدرن انسانیت را سد نماید؛ هر صدایی که شبیه ندای خمینی باشد، الهام بخش آنان است تا در این راه مقاوم تر و محکم تر حرکت کنند و از صداهای ناامید کننده، ناامید شوند که خداوندشان فرمان داده: "فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَکَ". ما استادان بسیجی پیرو آن امام عزیز، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای آن مرد بزرگ و جانشینش مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای تاسی از خطوط ترسیم شده از سوی آن امام و همراهی با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی که همانا منادی وحدت، تلاش برای بهبودی وضعیت همه جانبه مردم عزتمند میهن اسلامی خصوصا اقشار آسیب دیده از سختی های مسیر طی شده انقلاب اسلامی است، اعلام می داریم و امید داریم در سایه توفیق الهی و تلاش همه جانبه و وحدت مورد تاکید آن امام، جایگاه کشور اسلامی عزیزمان هر روز مطلوبتر از دیروز باشد.

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.