برگزاری نشست علمی فرهنگی تعامل در حوزه زنان و خانواده نماینده محترم مجلس یازدهم و اساتید بسیجی تهران

مدیر فنی

برگزاری نشست علمی فرهنگی تعامل در حوزه زنان و خانواده نماینده محترم مجلس یازدهم و اساتید بسیجی تهران

نشست علمی فرهنگی تعامل در حوزه زنان و خانواده در روز دوشنبه 26 خردادماه 1399 و با حضور 4 تن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خانم ها دکتر قاسم‌پور، دکتر الهیان، خانم لاجوردی، خانم رفیعی نیز اساتید بسیجی تهران برگزار شد.

در این نشست  در ابتدا خانم دکتر قوی معاون محترم امور بانوان بسیج اساتید، به ارائه و معرفی ساختار معاونت امور خواهران پرداختند و ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان محترم هدف جلسه را تعیین مسائل حوزه زنان و کمک به تسریع حل این مسائل اعلام کردند.

هر یک از نمایندگان به ارائه فعالیتهای خود در مدت زمان اندک تشکیل مجلس یازدهم پرداختند. سپس اساتید بسیجی تهران به نوبت به ارائه مسائل موجود در حوزه زنان و خانواده و نیز پیشنهاد راهکارهای عملی برای رفع این مسائل در حوزه مذکور پرداختند. نمایندگان محترم ضمن استقبال از پیشنهادات اساتید، خواستار همکاری بیشتر اساتید با این مجلس و نیز برگزاری نشست های مشترک به صورت مدام شدند.

شایان ذکر است معاون محترم امور بانوان دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه حضور داشتند و به ارائه مشکلات و راهکارهای عملی در حوزه حجاب پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.