راز ماندگارى این انقلاب، اتکاى به ایمان‌هاست 

asatid
بیانیه نهضت استادی بسیج به مناسبت حماسه نهم دی:

راز ماندگارى این انقلاب، اتکاى به ایمان‌هاست 

نهضت استادی بسیج با صدور پیامی فرارسیدن یوم‌الله نهم دی و حماسه بصیرت و اسلام خواهی مردم انقلابی ایران اسلامی را گرامی داشت. 

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است: 


بسم الله الرحمن الرحیم 


یرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ .
مى‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا -گر چه کافران را ناخوش افتد- نور خود را کامل خواهد گردانید. (سوره صف آیه ٨)


انقلاب اسلامی ایران، در فرآیند آغاز، تثبیت، تداوم و تکامل خود، تجربه‌های بسیاری را به ذهن تاریخی  جهان معاصر عرضه داشته است. مردم مومن و  خداجوی ایران اسلامی، برای رسیدن به ایرانی در تراز آرمان‌ها و اعتقادات مقدس خود، خون دل‌ها خورده و با جان و دل، شجره‌ی طیبه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کرده‌اند.


به فرموده مقام معظم رهبری "راز ماندگارى این انقلاب، اتکاى به ایمان‌هاست؛ اتکاى به خداست. لذا شما مى‌بینید آن روزى که توده‌ى عظیم مردم در سرتاسر کشور احساس کنند که دشمنى‌اى متوجه انقلاب است، احساس کنند که دشمنىِ جدى‌اى وجود دارد، بدون فراخوان حرکت می کنند مى‌آیند". 


این نهضت عظیم اسلامی همواره به برکت خون شهیدان راه اسلام و رشادت زنان و مردان این سرزمین کهن، در همه مشکلات و ناملایمات مقاومت نموده‌ و به برکت رهبری حکیم و فرزانه‌ی انقلاب و به یُمن بصیرت الهی مردم آگاه و انقلابی این سرزمین، توانسته‌است بر تمامی فتنه‌ها فائق آید. بی تردید حماسه‌ی نهم دی، به عنوان یکی از پیروزی‌های تاریخ ساز امت اسلام و حماسه بصیرت و پیش آگاهی و اسلام خواهی مردم انقلابی ایران در ذهن تاریخی همگان ثبت شده و ماندگار خواهد بود.


نهضت استادی بسیج، ضمن ادای احترام به بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی، برائت از دشمنان مکار خارجی و دوست نمایان نادان داخلی، بر آن عهد و پیمانی که با آرمان‌های امام و انقلاب و رهنمودها و مطالبات مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) بسته، استوار و ثابت قدم ایستاده و برای هر گونه روشنگری، جهاد و مجاهدتی تا رسیدن به اهداف قدسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی می‌کند.


بسیج اساتید، افق آینده انقلاب اسلامی را هم بر اساس وعده های لا یتغیر الهی و هم بر اساس محاسبات و مشاهدات عینی کشور و جهان اسلام افقی روشن، بلند، درخشان، موفق و کارآمد می داند و امیدوار است توفیق داشته باشد در فرایند تمدن سازی نوین و عظیم اسلامی نقش آفرین باشد. انشااله الرحمن

 

نهضت استادی بسیج دانشگاه‌ها، مراکز آموزش‌عالی و پژوهشی کشور

نهم دیماه 1400

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.