کشتار انسانهای بی گناه در سرزمین منسوب به وحی و پیامبر و دین رحمت

دانشگاه علمی کاربردی
بیانیه

کشتار انسانهای بی گناه در سرزمین منسوب به وحی و پیامبر و دین رحمت

همزمان با ماه مبارک شعبان شاهد کشتاری وسیع بودیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

کشتار انسانهای بی گناه در سرزمین منسوب به وحی و پیامبر و دین رحمت، که ضمن بی اعتنایی به حقوق مصرح بین المللی آنان مبنی بر دفاع مشروع و قانونی از خود در روند یک دادرسی عادلانه صورت گرفت، دل هر انسان آزاده ای را می آزارد.

تا زمانی که در دنیا سیاستهای دوگانه در برخورد با تضییع کنندگان حقوق بشر صورت می گیرد و این حقوق به عنوان حربه ای علیه دیگران مورد سوء استفاده قرار می گیرد، متاسفانه شاهد چنین صحنه های فجیعی خواهیم بود.

حقوق انسانها در هر جای عالم که باشند، محترم و رعایت آن، ضروریست؛ این پیام عملی بزرگان دین اسلام است که یاران خود را به رعایت حقوق دشمنانشان نیز توصیه می نمودند و خود، بیش از همه به آن ملتزم بودند.

به این ترتیب، مسلمانی و انسانیت، با ادعا و ظواهر ساختگی برخی حکام سرسپرده و وابسته اثبات نمی شود. آنان که در میانه شلوغی جنگهای ویرانگر فعلی در این منطقه، برخی به دنبال رفع تنش های خودساخته دست به اعدام های گسترده می زنند و برخی دیگر، دشمنان خونی مردم مسلمان و رژیم غاصب اسرائیل را برادر می خوانند.

تاریخ نشان داده است که دیده بیدار انسانها در خاطره خود، این رفتارها را ثبت و به موقع، به آنها پاسخ خواهد داد.

در این میان، وظیفه هر انسان حق طلب است که در جهت آشکار نمودن تزویر این وابستگان جهانی، روشنگری نماید؛ چرا که ظالمان هر قدر قوی باشند، در مقابل آگاهی انسانها، ناتوانند.

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ابراز انزجار از هرگونه رفتار ضد بشری تحت هر عنوان، وظیفه خود و اساتید فرهیخته دانشگاه می داند تا با سلاح علم و بینش، افزایش آگاهی ها و تربیت نسلی بیدار و آگاه را رقم زنند تا راه ستمگران بین المللی را از طریق تربیت صحیح نسل آینده، سد نمایند که این قوی ترین سلاح در دست شایسته ترین انسانهاست.

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.