گزارش اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی علیه کرونا

مدیر فنی

گزارش اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی علیه کرونا

کمک‌‌های بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مقابله با کرونا از اسفندماه 1398 آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید، مسئول بسیج اساتید و کانونهای دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر همایون روحیان درباره اقدامات بسیج اساتید برای مقابله با کرونا اظهار کرد: از اسفند‌ماه ۹۸ تاکنون گروه های جهادی استادی در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشته و دارند‌.

وی افزود: اساتید بسیجی در کنار تولید مواد ضدعفونی و ملزومات مراقبتی و بهداشتی در سطح واحدهای علمی کاربردی از جمع آوری کمکهای غیر نقدی (ارزاق و لوازم بهداشتی) و توزیع آن بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا خبر داد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علمی کاربردی از تهیه چندین هزار انواع ماسک، لباس‌های بیمارستانی، انواع بادگیر و کاور توسط اساتید بسیجی و خیر این دانشگاه خبر داد و گفت: کمک‌های بسیار خوبی توسط اساتید بسیجی به مراکز درمانی و بیماران‌ کرونایی انجام شده که قابل ستایش است و این مهم ادامه خواهد داشت.

روحیان ضمن تقدیر از کانون‌های بسیج اساتید و اساتید جهادی و انقلابی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کشور، تاکنون کمک‌های مختلف نقدی و غیر نقدی توسط اساتید بسیجی انجام شده که کمک‌ها مربوط به اساتید بسیجی واحد استانی لرستان این دانشگاه قابل تقدیر است است.

وی خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی تا شکست کامل کرونا در کنار مردم و مسئولان خواهند بود و به رسالت خود عمل خواهند کرد.

Image removed.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.