بیانیه به مناسبت فرا رسیدن سالروز بسیج اساتید

دانشگاه علمی کاربردی
بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر کرد:

بیانیه به مناسبت فرا رسیدن سالروز بسیج اساتید

طبق اعلام روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی همزمان با فرا رسیدن سالروز بسیج اساتید و بزرگداشت یاد و خاطره شهید دکتر چمران اقدام به صدور بیانیه کرد:



بسیج اساتید، تلفیقی امیدوارانه از دو واژه است که نمایانگر علم و عمل عالمانه اند؛ نبود هر یک از این دو، یعنی نرسیدن به مقصد و مقصود.
 مصداق بارز هر دو واژه، شهید چمران است.
تلفیقی از رنج حاصل از تلاش برای برتری روزافزون علمی، تهذیب نفس و اخلاق، مجاهدت و سخت کوشی همراه با اخلاص، دردکشیدن از مشاهده وضع محرومان، بی باکانه غوطه خوردن در مشکلاتشان و همت برای رفع آنها؛ اکنون نیز تعریف استاد بسیجی، همان است که او بود و انجام داد. 
چه زیباست که تشکیل بسیج اساتید، مقارن است با نام و یاد چنین استاد عاملی.
دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج اساتید و گرامیداشت سالروز شهادت مصداق استاد بسیجی، شهید دکتر مصطفی چمران، امیدوار است بسیج اساتید با تمرکز بر اهداف بلند آن شهید والامقام، همواره همانند آن عارف عامل و استاد حق جو، در مسیر بیداری خویش و رفع محرومیتها گام بردارد.

روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.