مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی:

دانشگاه علمی کاربردی

مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی:

وظیفه بسیج اساتید دانشگاه در حوزه مدرسان و رؤسای مراکز علمی کاربردی حرکت به سمت شخصیت تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی ، همایون روحیان مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برگزاری دوره تبیینی رؤسا و سرپرستان مراکز علمی کاربردی تهران غرب و شرق بیان کرد : سخت کوشی وظیفه هر بسیجی است. چرا که بسیجی مرد میدان و عمل است و خستگی ناپذیر است. خانواده علمی کاربردی همانطور که از نام آن مشخص است به دنبال کسب شناخت ، افزایش آگاهی و حرکت کاربردی و سازنده در آن زمینه است. با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در سال‌های اخیر خصوصاً در اغتشاشات اخیر، ضرورت جهاد تبیین بر بدنه دانشگاه بیش از پیش محرز شد. در این میان بسیج اساتید، خود را عهده دار این حرکت سازنده یافت و در این زمینه جهت گام نخست، سلسله نشست‌هایی را به صورت هفتگی در سازمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی، جهت بصیرت افزایی اساتید و روسای مراکز در حوزه‌های رسانه‌ای، امنیتی و جامعه شناختی ترتیب داد.

روحیان در ادامه افزود : آنچه مسلم است، استمرار این دست از برنامه هاست که در بسیج اساتید به دنبال تحقق آن هستیم. البته از این برگزاری، اهداف ثانویه ای را نیز مد نظر داریم.

یکی از موارد، سوق دادن و تشویق مراکز به برگزاری چنین نشست هایی در مجموعه شان است. رسالت یک رئیس مرکز ، مدرس و دانشگاه زمان است که در کنار عملکرد مناسب در محیط دانشگاهی بتواند عهده دار جهاد تبیین برای دانشجویان و پاسخگوی نظرات، ابهامات و شبهات ایشان باشد. این تعامل باید اتفاق بیفتد. ما تنها به دنبال صدور مدرک دانشگاهی نیستیم. برای ما مهم است که دانشجویان با چه درجه ای از شناخت و بصیرت از مراکز فارغ التحصیل می شوند و استاد، رئیس مرکز و دانشجو هر یک نقش موثر خود را بشناسند و بدانند و در آن زمینه حرکت موثر داشته باشند. ما به دنبال حرکت در پله ای فراتر از وضعیت موجود هستیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه در پایان تاکید کرد که بسیج اساتید چشم بینای سازمان است. می خواهد از آرمان های انقلاب و نیز شایستگی های سازمان پاسداری کند. یکی از اقدامات ما تحول در حوزه جذب مدرسان و تجدید نظر درباره رؤسای مراکز و نیز آگاهی‌بخشی و ارتقای موثر مدرسان است. در این بازنگری، شخصیت تراز انقلاب اسلامی مورد هدف است. 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.